Digitale medier

Annoncering på digitale medier

Vi rådgiver og eksekverer på tværs af alle digitale medier. Med udgangs-punkt i dine målsætninger og indsigter i din virksomhed, og vores viden inden for mediestrategi, data og brugerrejsen, er vores opgave at vækste din virksomhed. 

Både før, under og efter kampagnen analyserer vi den data, der er til rådighed, da data er fundamentet til en succesfuld og effektiv medie-strategi. 

Vores opgave er at forstå kunderejsen på tværs af digitale medier og kortlægge de touchpoints, målgruppen har med dit brand. Den data og de indsigter der genereres, oversætter vi til konklusioner og anbefalinger til fremtidige kampagner.

Nedenfor kan du læse om, hvilke digitale medier vi arbejder med både i forhold til rådgivning og eksekvering. 

øg kendskab til dit brand

Digitale medier er effektive til at opnå et bredt reach med en høj frekvens og genkendelighed på tværs af medier. 

ØG TRAFIK & KONVERTERINGER

Med den rette segmentering og optimering er digitale medier effektive til at opfylde dine KPI-mål. 

GENERERER MERE OMSÆTNING

Digitale medier kan være medvirkende til at øge din virksomheds omsætning markant, hvis der er udarbejdet en solid strategi. 

VI TILBYDER

Programmatic kan beskrives som køb og salg af online markedsføring. Denne type markedsføring gør transaktionerne mellem dem, der tilbyder annonceplads, og dem der ønsker at købe annonceplads, langt mere strømlinet og effektiv. Læs mere om programmatic og hvordan vi arbejder lige her.

Vi rådgiver på tværs af alt annoncering via Google Ads, uanset om vi skal optimere en eksisterende Ads-konto eller starte en ny. Vores anbefalinger vil altid være med afsæt i målgruppe- og branchekendskab. Læs mere om Google Ads her.

Hos de forskellige udbydere af streaming er det muligt at segmentere på forskellige demografiske parametre, samt hvilke programmer dine annoncer skal lægge op af. Hos Face Media står vi både for rådgivning og kommunikation med de enkelte streamingtjenester, som du kan læse mere om her.

YouTube er et effektivt medie til dine videoer. Du kan segmentere på forskellige målgrupper – både de mere generiske og brede målgrupper og målgrupper genereret ud fra tidligere eller nuværende kampagnedata. Læs mere om, hvordan vi arbejder med YouTube lige her. 

Native advertising er betalt annoncering, hvor annoncen i form, følelse og funktion matcher indholdet i det medie, den optræder i. Annoncen er placeret i det redaktionelle flow på et givent nyhedssite, og dermed undgåes for meget støj fra andre annoncer. Her kan du læse mere om native advertising.