Digitale medier

Streaming

Streaming er tv du ser på nettet via forskellige streamingudbydere. Blandt andre findes ViaFree, Discovery+ og TV2Play, som hver har sine fordele – alt efter hvilken målgruppe du ønsker at ramme.

  • Segmentering

    Segmentér på målgrupper og programmer

  • Pull-medie

    Målgruppen vælger indholdet og har derfor øget opmærksomhed

  • Indhold

    Mulighed for personalisering af indhold til målgruppen

  • Frekvens

    Opbyg en højere frekvens samt genkendelighed med streaming

Fordele ved streaming

Pull fremfor push medie

Fordelen ved streaming er, at målgruppen aktivt tilvælger at streame på et givent tidspunkt. Derfor er de mere opmærksomme på det, der bliver vist, og dermed er de mere opmærksomme på annonceringen. Herudover er streaming med reklamer, såsom ViaFree, et gratis medie for forbrugeren, og med den tillagte høje opmærksomhed medfølger ofte en meget høj VTR (view-through-rate). 

Som annoncør har du mulighed for at segmentere på flere forskellige parametre såsom køn og alder, programmer, kanaler, temaer m.m. På denne måde sikres det, at det udelukkende er en relevant målgruppe, der eksponeres.

 

Streaming fungerer godt i samspil med de fleste medier, og det er et godt supplement til tv for at opbygge yderligere rækkevidde og frekvens til en lavere kontaktpris. 

Vil du høre mere om streaming, og hvordan du kan bruge det i din mediestrategi, kan du kontakte os her.