offline medier

Tv

Når vi hos Face Media udvikler en mediestrategi, der inkluderer tv, er det oftest med øget kendskab og branding for øje. 

Det er vores opgave at sammensætte den bedste pakke på tværs af broadcasters og relevante tv-programmer alt afhængig af din målgruppe. Vi står også for at forhandle de bedst mulige priser.

  • Strategi

    Lad tv indgå som et centralt medie i et større mediemix

  • Segmentering

    Bliv eksponeret med spots eller programsponsorat

  • Bredt reach

    Nå ud til et stort publikum på kort tid

  • Tracking

    Eksponér seere på tværs af platforme

Bredt reach i målgruppen

Skab opmærksomhed omkring dit brand

Annoncering på tv er stadig en af de mest effektive måder at skabe opmærksomhed omkring dit brand eller dit produkt. Du kommer bredt ud i den respektive målgruppe.

En af fordelene ved annoncering på tv er, at der ikke er forstyrrelser fra andre annoncører i samme grad, som vi oplever det på digitale og sociale medier.

På tv er det muligt at segmentere i forskellige målgrupper, og du kan matche din målgruppes demografi med seerne af specifikke programmer. Du kan annoncere i forlængelse af programmet med et programsponsorat.

Tracking af kampagnen

Retargeting på tværs af medier

Med sociale medier og digitale medier er vi vant til at kunne tracke på brugernes adfærd og anvende data til retargeting. Dette er ikke muligt i samme grad på tv, hvorfor vi ofte anbefaler at implementere en call to action i reklamen. På denne måde opfordrer du seerne til at finde yderligere information på kampagnens website. 

Hvis du har installeret en pixel på dit website, hvilket vi altid anbefaler, vil de seere, der vælger at tilgå websitet, blive tracket. Derfra bliver det muligt at eksponere dem for retargetingbudskaber på tværs af  medier. Indgår tv i et større mediemix, vil vi oprette de korrekte trackingpixels, som skal installeres på websitet.  

Kontakt os her for at høre mere om tv, og hvordan tv-annoncering kan bidrage til din virksomhed. 

Har vi fanget din interesse?